فقط عشق

کسی وارد این وبلاگ نشه خصوصیه

فقط عشق

کسی وارد این وبلاگ نشه خصوصیه

عاشقونه


قلبم تپش قلبت را می خواهد پس قلبم را به تو میدهم

 

چشمانم نگاه زیبایت را می خواهد پس نگاهم از آن توست

 

عشقم تمامی لحظات تو را می خواهند پس هرگز تنهام نذار


ما فاصله ها رو برداشتیم.همه سد ها رو شکوندیم.


کاش بتونیم غول ناامیدی و تکرار و روزمرگی رو از تمام


زندگیمون دور کنیم.


نارنینم دوستت دارم.بابت تمام بدیهام منو ببخش

**خدایا به تمامی داده هات شکر(خدایا دوستت دارم)**

من و عشقم و ...

سلام عزیز مهربونم

امروز وقتی پا به خونه مجازیمون گذاشتم پر از گرد و خاک بود.احساس کردم باید دستی به دیوار هاش بکشم.

خواستم خاطراتمون رو مرور کنیم.

وقتی که عاشق شدیم پاییز بود و هوای سرد,اما انقدر گرمی نگاهت زیاد بود که سرمای زمستونِ روزهای دلدادگی توی نگاهمون نتونست رخنه کنه

روزها و ماه ها و سال ها گذشت.یک سال دوسال ....

انگار خدا دوستمون داشت.بعد از دو سال انتظار به هم رسیدیم.

حالا با افتخار می گم دوستت دارم نازنینم

بهترین گل دنیا دوستت دارم

خیلی سختی ها کشیدیم.انتظار پشت انتظار....

27 ابان همه انتظار ها به پایان رسید.من شدم تو،تو شدی من .حالا اول راه بود و هنوز تو رویای رسیدن بودیم.

17 بهمن روز سرنوشت دوتامون(پیوندمون مبارک)

و حالا یک سال از به هم رسیدنمون گذشته و امروز 16 فروردین،یک ماه و 20 روز از ازدواجمون گذشته.

نمی دونم تو چه احساسی داری!

اما من تو بهترین روزها قدم بر می دارم.بهترین روزهای خدا

فقط می گم خدایا ازت ممنونم

خیلی دوستت دارم که بهترین و نازنین ترین بنده روی زمینت رو بهم هدیه دادی

از تو هم فرشته زندگیم ممنونم که این مدت با تمام بهونه گیری هام کنار اومدی.ممنون که تمام بهانه جویی هام رو تحمل می کنی.

دوری از خانوادم خیلی داره اذیتم می کنه اما ممنون که باهام همراهی می کنی

خیلی دوستت دارم دنیای قشنگم

می بوسمت

خوشحالم

از این ببعد فقط یه خونه توی این صفحه نداریم که هر روز بهش سر بزنیم و موج ناامیدی توی نگاهمون باشه.ما دو تا خونه قشنگ داریم.

خونه قشنگ رویاهامون که هیچ وقت با هیچ چیزی عوضش نمی کنیم و دیگری،خونه ای بین تمام خونه های آدمای واقعی ساختیم.خونه قشنگی که فقط من و تو توی اون هستیم با تمام خاطرات دو نفره که هیچ کسی نمی دونه.

فقط خواستم بهت بگم دوستت دارم زندگیم