فقط عشق

کسی وارد این وبلاگ نشه خصوصیه

فقط عشق

کسی وارد این وبلاگ نشه خصوصیه

چند تا دوسم داری ؟ همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ


میگفتم...

 

ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !!! میدونی چرا ؟


چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ... دقت کردی که قشنگترین و عزیز


ترین چیزای دنیا همیشه یکین

 

ماه یکیه...خورشید یکیه...زمین یکیه...خدا یکیه ... مادر یکیه... پدر یکیه... تو هم یکی


وسعت عشق من به تو هم یکیه ... پس اینو بدون از الان و تا همیشه یکی هستی


دوستت دارم

نظرات 16 + ارسال نظر
*M@hd!yE* چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:43 http://dokhmal-moshmele.blogfa.com

چی همه قلوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ماکان دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:46 http://yatoyahichkastarane.blogfa.com












ترانه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 http://faghateshghman.blogfa.com/

چرا نیستی خانمی؟؟؟؟

ترانه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:00 http://faghateshghman.blogfa.com

>سلام...دلم برات تنگ شده بود خواهر خوبم..
انشاا...همیشه سلامت باشی

ترانه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:16


گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم

پریسا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:35

کنجکاو شدم که بدونم داستان عشقتون یا زندگیتون یا دوستیتون یا... چیه!!! خیلی دلم میخواد بدونم!ایشالا بهم برسید!

ترانه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:04 http://faghateshghman.blogfa.com/


دستانت رادربرابرم مشت می کنی و می گویی:

گل یاپوچ؟؟

دردلم می گویم:

فقط دستانت...

✔ نیـ♡ـمـ☂ـا ✘ سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:16 http://baron-payizi.blogfa.com/

من تنها نیستم, اشکهایم را دارم, اشکهایی که از غم تو بر گونه هایم جاری ست. من تنها نیستم, لحظه ها را دارم, لحظه هایی که یکی پس از دیگری عاشقانه می میرند تا حجم فاصله را کمرنگ تر کنند. من تنها نیستم چرا که خیالت حتی یک نفس از من غافل نمی شود. چقدر دوست دارم لحظه هایی را که دلتنگ چشمانت می شوم. هر لحظه دوریت برایم یک دنیا دلتنگی ست و چقدر صبور است دل من, چرا که به اندازه ی تمام لحظه های عاشق بودنم از تو دور هستم . ولی من باز چشم براهم... چشم به راهم تا آرامش را به قلب من هدیه کنی مهربان من

ترانه پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:48



مهدیه جان سلام
خوبی؟کجایی؟دلم برات تنگ شده آبجی...
خیلی وقته نیستی...
انشاا..که سالم و سلامت باشی..

ترانه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:12


خواهر گلم سلام
عیدت مبارک عزیزم...تو سال جدید بهترین ها
رو برات از خدا میخوام...
انشاا..کنار آقاییت شادو سلامت و موفق باشی

ترانه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:28

مے شَـــــود ڪَمـــے بـــــــﮧ یـــــــادَم بـاشے ؟ ؟ ؟

مے دانَــــــم ڪــار دارے سَـــرَت شُلــــوغ اســــــت

فَقَــــط لَحــــظِــــﮧ اے بـﮧ ذِهنَــــت خُطــور ڪُـنَــد ، ڪِـﮧ یڪــ جــایـــے

ڪَســـے . . . وَقــتِ خــوابَـــش ، ، ، بَـــراےِ تـــــــــو اشڪ مے ریـــــــزَد

ڪــافیســـــت .

ایــטּ روزهــــا دُنیـــا ، دنیـــاےِ بــے قَـــــراریهـــاستـــ ..

ترانه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:29


سلام خانمی
سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم...

ترانه دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:54

سلام خانمی
مرسی که فراموشم نکردی و گاهی یادی ازم می کنی
تو هم من و ماکان رو دعا کن ابجی عزیزم

انشاا...که اگر مشکلی داری به حق صاحب این شب ها هرچه زودتر رفع بشه

ترانه دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:54

چه زیبا گفت متـــرســـک :

وقتی نــِــمی شـَــود به ســَــمتت آمد

هــَـمیــــن یک پا همـ ،

اضـــافـــی است ....

ثریا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:40 http://asheg1361.blogfa.com

سلام کنجکاو شدم بخونم که چیه خصوصیه ...
خداروشکر میکنم که به عشقت رسیدی از ته دل ارزو میکنم همه ی عاشقا به عشقشون برسن و حسودا بسوزن ایشالا خوشبخت بشی ...منم دعا کن به عشقم برسم

ترانه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:49

سلام خواهری
حالت خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد