فقط عشق

کسی وارد این وبلاگ نشه خصوصیه

فقط عشق

کسی وارد این وبلاگ نشه خصوصیه

تمام دنیای من 4 ساله شدیم...

چقدر زود گذشت....

 

4 سال شد که من و تو عشقم با تمام مشکلات بهم رسیدیم.

هنوزم وقتی از خواب بیدار میشم و تو رو کنارم میبینم باورم نمیشه کنارمی و مال خودمی.


 


عزیزم،عشقم،جونم،نفسم تو این سال ها که بهم رسیدیم خیلی مشکلات رو از جلوی پامون برداشتیم.

شاید روزهای تلخ هم تو زندگیمون بوده،

اما وقتی یه لحظه فکر میکنم ما کجا بودیم و برای رسیدن به هم چه کردیم لاک برمیدارم و روی همه تیرگی ها رو می پوشانم.


نازنینم،3 روز دیگه دقیقا 4 سال میشه که در آغوش تو هرشب می خوابم و گرمای وجودتو حس میکنم.

با شنیدن صدای دلنشینت ،توان این رو پیدا میکنم تا دنیامونو از همه کسایی که نمیخوان باهم باشیم پس بگیرم.


بهترینم،خوشحالم که پیشمی و تکیه گاه زندگیمی.


روزهای تلخ می گذرند،تو همه زندگی ها هست اما مهم اینه که من تو رو دارم و تو من رو .

بهت افتخار میکنم وقتی میبینم دست تنها بدون پشتوانه تمام تلاشتو کردی و می کنی تا زندگیمون قشنگ بشه .

عزیزترینم دوستت دارم.

عزیزترینم عاشق تک تک نگاه های مهربونت هستم.

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد