فقط عشق

کسی وارد این وبلاگ نشه خصوصیه

فقط عشق

کسی وارد این وبلاگ نشه خصوصیه

عزیزم روز معلم مبارک

معلم عاشقانه زیستن

آموزگار زیبا نگریستن

این محصل بی ادبت رو ببخش

که حتی این روز را هم فراموش کرد

روزی که آسمونش رو باید واست خورشید بارون کنه تا اون خورشید هم مطمئن باشه مثه عزیز من تک نخواهد بود

نه اینکه فراموش کنه

خانم معلم عشق

اجازه میدی بگم دوستت دارم

اجازه هست بگم فدات بشم

قربونت برم

بگم بذار ...

خجالت میکشم

گستاخی دارم میکنم

ببخشید

بگم میخام فقط مال خودم باشی

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممممممم

روزت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:51

عزیزم ممنون.
گلم همین که به یادم بودی برام کافیه.
نوشته هات و خاطرت برام بهترین یادگاری و هدیه هست.
دوستت دارم.
خیلی خوبی

مهدیه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:09

عزیزم دلم برات تنگ شده.کی این دوری تموم میشه.
گلم فقط خوشحالم که خدا کنارمونه.

خیلی ممنونم بابت این همه لطف
امیدوارم خیلی زودتر از اینی که ما حتی فکرش رو هم بکنیم به هم برسیم

مهدیه پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:30

عزیزم ُخیلی خوب و مهربونی
اینجا شده جایگاه تنهایی من

من فدای شما بشم
خدا نکنه گل من تنها باشه
مگه من مردم عزیز دلم
:-)

مهدیه سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19

عزیزم فدات بشم که عاشقم کردی و از عشقت به هر جا سر زدم تا بهت برسم.مطمئنم یه روز بهت میرسم.خدا صدای دل شکسته ها رو میشنوه.مطمئنم.

ترانه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:16 http://faghateshghman.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد